اخبار

اسکان ۱۰۰ درصدی دانشجویان ورودی بهمن ماه در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی

اسکان ۱۰۰ درصدی دانشجویان ورودی بهمن ماه در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی

رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اسکان ۱۰۰ درصدی دانشجویان ورودی بهمن ماه در خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از مفدا کرمانشاه منصور پاشایی با بیان اینکه اسکان دانشجویان جدیدالورود دانشگاه در خوابگاه‌ ها از ۱۳ بهمن ماه آغاز شده است، عنوان کرد: ۱۰۰ درصد پذیرفته شدگان دوره های روزانه ، شهریه پرداز و بین الملل سال تحصیلی جدید که متقاضی خوابگاه بودند را پوشش دادیم.

وی با اشاره به وجود ۷ خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: خوابگاه های دختران شامل مفتح، بوستان، طالقانی و بنت الهدی و خوابگاه های پسران شامل مفتح، بوستان و شهید الوانی هم اکنون پذیرای قریب به ۱۷۰۰ دانشجو است.

رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه اسکان مسئله مهمی است که مورد توجه والدین و دانشجویان غیر بومی پذیرفته شده در دانشگاه قرار دارد، اظهار کرد: دانشجویان غیر بومی ورودی جدید نگران اسکان خود نباشند چرا که فضای کافی جهت پذیرش این دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه وجود دارد و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

پاشایی با اشاره به اختصاص قریب به ۵ میلیارد تومان به بهسازی ، تجهیز و ارتقای کیفیت فضای خوابگاه های دانشگاه در دو سال اخیر ، یادآور شد: ارتقاء و اصلاح وضعیت خوابگاه ها در راستای رفاه حال ، آرامش و افزایش رضایتمندی دانشجویان از جمله مهمترین برنامه های در دستور کار معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه است.
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید