اخبار

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

اقدام وزارت بهداشت در برگزاری مستمر المپیادهای ورزش های همگانی ستودنی است

اقدام وزارت بهداشت در برگزاری مستمر المپیادهای ورزش های همگانی ستودنی است
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به مشارکت حداکثری دانشگاه های علوم پزشکی در چهارمین دوره المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دختر گفت: اقدام وزارت بهداشت در برگزاری مستمر این المپیادها ستودنی است و قطعا برپایی این رویدادهای ورزشی باعث ایجاد نشاط و شادابی در میان دانشجویان می شود.

کیومرث بشی پور در گفت وگو با خبرنگار مفدا با بیان این مطلب افزود: تیم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امسال در هشت رشته ورزشی در المپیاد ورزش های همگانی حضوری فعال دارد و کاروان ورزشی این دانشگاه با ۲۱ ورزشکار و شش نفر همراه به خزرآباد ساری اعزام شده است.

وی با اشاره به آمادگی مطلوب دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه برای حضور در رقابت های این دوره از المپیاد گفت: شرایط تیم دانشگاه ما مطلوب است و ورزشکاران با آمادگی کامل در رشته های مختلف گام به این رویداد ورزشی گذاشته اند و امیدوارم ورزشکاران ما  بتوانند با دست پر برگردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به میزبانی خوب وزارت بهداشت در برگزاری این رخداد ورزشی و مشارکت مطلوب دانشگاه علوم پزشکی مازندران در اختیار قرار دادن اسکان و سالن های ورزشی با کیفیت گفت: شرایط داوری و قضاوت این دوره از مسابقات نیز مطلوب است به دلیل اینکه برای داوری این مسابقات در رشته های مختلف از داوران باتجربه و سطح یک کشور استفاده می شود.

بشی پور با اشاره به اینکه یکی از سیاستهای خوب وزارت بهداشت توسعه ورزش همگانی در میان دانشجویان علوم پزشکی است، یادآور شد: ورزش همگانی باید در میان دانشجویان علوم پزشکی بیش از پیش رونق یابد چرا که ورزش همگانی پایه همه رشته های ورزشی است.

۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید