اخبار

2500 اصله نهال در محوطه بیمارستان امام رضا غرس شد

2500 اصله نهال در محوطه بیمارستان امام رضا غرس شد

روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی با غرس کردن 2 هزار و 500 اصله نهال روز چهارشنبه با حضور استاندار کرمانشاه در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دراین مراسم که ابتدا در سرسرای اجتماعات بیمارستان و بعد در محوطه برگزار شد، مدیرعامل مجتمع بیمارستان امام رضا(ع)، گفت: حدود 30 هکتار زمین این مجتمع برای کاشت نهال اختصاص یافته و امروز 2 هزار و 500 اصله نهال در این محوطه کاشته می شود.
دکتر علی سروش با بیان اینکه این مجتمع به سمت بیمارستان سبز گام برداشته است، افزود: طرح جامع محوطه سازی بیمارستان اکنون در دست اجراست و در قالب این طرح درختکاری انجام می دهیم.
او با بیان اینکه بیمارستان در کنار تامین سلامت مردم، به حفظ محیط زیست نیز توجه ویژه ای دارد، گفت: به دنبال جایگزین کردن انرژی های نو به جای سوخت های فسیلی و استفاده از آب های سطحی به منظور آبیاری فضای سبز بیمارستان هستیم.
وی با بیان اینکه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) به لحاظ گستردگی و داشتن محوطه و فضای سبز فراوان نیاز به یک شهردار دارد، گفت: با همکاری اداره کل منابع طبیعی در راستای نهال کاری و حفظ محیط زیست تلاش می کنیم.
15 اسفند روز درختکاری است و از این روز تا 21 اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است.
مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در 15 بهمن 1384 به طور رسمی به بهره برداری رسید.
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید