اخبار

نظارت ۱۰ تیم بازرسی بر واحدهای تولید مواد خوراکی و آشامیدنی در ایام نوروز

نظارت ۱۰ تیم بازرسی بر واحدهای تولید مواد خوراکی و آشامیدنی در ایام نوروز


 مدیر نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو خبرداد: در ایام نوروز ۱۰ اکیپ بازرسی متشکل از کارشناسان نظارت بر مواد غذایی بر واحدهای تولیدی و واحدهای کارگاهی دارای پروانه بهداشتی درحوزه مواد خوراکی، آشامیدنی ،آرایشی و بهداشتی نظارت خواهند داشت.

دکتر مستوفی با اعلام این خبر افزود: در سطح شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها نیز کارشناسان نظارت بر مواد غذایی آماده هستند که نظارت لازم و کافی را در این خصوص اعمال کنند.

وی با توجه به اینکه در ایام نوروز عرضه سوغات خوراکی کرمانشاه از قبیل نان برنجی ، کاک، نان خرمایی و روغن حیوانی بسته بندی شده رونق بسیار زیادی دارد گفت: تمهیدات لازم برای نظارت بیشتر بر واحدهای دارای شناسه بهداشتی تولید این محصولات در نظر گرفته شده است.

دکتر مستوفی با بیان اینکه در هنگام خرید این محصولات و هرگونه فرآورده خوراکی به تاریخ تولید و انقضاء، شماره پروانه بهداشتی و سیب سلامت و نیز شرایط نگهداری آن محصول در مکان عرضه توجه شود گفت: در هنگام خرید کالاهای سلامت محور وارداتی مخصوصاً اقلام آرایشی و بهداشتی خارجی به برچسب اصالت و سلامت کالا دقت لازم شود.

وی اظهار داشت: هموطنان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در محصولات موضوع را با شماره تلفن ۳۷۱۰۶۲۳۲ واحد شکایات مدیریت نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در میان بگذارند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید