اخبار

اساتید کشوری المپیاد علمی برای برگزاری کارگاه آموزشی به کرمانشاه آمدند

اساتید کشوری المپیاد علمی برای برگزاری کارگاه آموزشی به کرمانشاه آمدند
به همت واحد المپیاد علمی مرکز مطالعات وتوسعه آموزش علوم پزشکی کرمانشاه و همکاری اساتید حیطه فلسفه پزشکی المپیاد علمی وزارت بهداشت، کارگاه 2 روزه المپیاد علمی دانشجویی-فلسفه پزشکی در مورخ 23و24 اردیبهشت 95 در مرکز توسعه برگزارگردید.


این کارگاه با حضور دانشجویان بخش های اصلی وجانبی حیطه های فلسفه پزشکی و استدلال بالینی، اساتید فلسفه پزشکی المپیاد علمی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه رازی، معاونت مرکز توسعه و مسئول و کارشناس واحد المپیاد در دو بخش تدریس علمی و کار گروهی انجام پذیرفت. جناب آقای دکتر علیرضا منجمی، مسئول بخش فلسفه پزشکی المپیاد علمی کشوری مطالب مباحث مربوط به کارگاه را به نحو بسیار عالی به دانشجویان انتقال دادند و آنان را با قالب سوالات المپیاد و شیوه پاسخگویی به آنها آشنا کردند.

ایشان از برنامه تدوین شده واحد المپیاد علمی مرکز مطالعات وتوسعه کرمانشاه ابراز خرسندی نمودند و به توان دانشجویان این دانشگاه برای کسب مدال های برتر المپیاد اشاره کردند. به نقل از خانم کلهر کارشناس واحد المپیاد پس از برگزاری آزمون غربالگری دوم ،3 نفر از دانشجویان این تیم در کارگاهی که در تاریخ 5 و 6 خرداد ماه در تهران برگزار می شود، شرکت خواهند کرد و خود را برای المپیاد کشوری بیشتر آماده می کنند.




۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید