اخبار

نشست تقدیر از افتخار آفرینان دوره های 12 و 13 المپیاد علمی دانشجویی

نشست تقدیر از افتخار آفرینان دوره های 12 و 13 المپیاد علمی دانشجویی
 
                                                                  نشست تقدیر از افتخار آفرینان دوره های 12 و 13 المپیاد علمی دانشجویی
 
                                                                                                                                                                                                                                                         ✨در این نشست که با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم آموزشی، رئیس و معاون محترم مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی،اساتید و دانشجویان در تاریخ 29 آذرماه 1400برگزار شد 
 دانشجویان در فضای صمیمی به گفتگو با ریاست و معاونت دانشگاه پرداختند و پیشنهاد ها و انتقادات خود را در مورد شرایط  موجود عنوان کردند. پس آن ریاست دانشگاه و اساتید با اهدای لوح های تقدیر و مدال های دانشجویان و نیز هدیه کارت از دانشجویان و اساتید مدرس تقدیر به عمل آوردند.

🌹اخلاق ، انسانیت و دلسوزی سر لوحه کار ما باشد 

💠 دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در نشست تقدیر از افتخار آفرینان المپیاد🔻

🔹این نشست ها مطلوب من است اما مشکلات و بحران‌های متعدد از جمله کرونا باعث شد که ممنوعیت تجمع وجود داشته باشد و دیدار با دانشجویان برای ما زیاد فراهم نشود.

🔹دانشجویان، آینده سازان همه ابعاد کشور هستند و به دور از شعار ، این یک‌واقعیت است ، خود ما و همکاران، دانشجویان همین دانشگاه بودیم و هر کدام‌ در مسایل علمی اجرایی و خدماتی در خدمت دانشگاه و مردم هستیم.

🔹گروه های پزشکی در آینده باید با نبوغ و‌خلاقیت و نیز کارآفرینی و شناخت مردم و جامعه در مقام یک فرد تاثیر گذار در همه ابعاد در جامعه ظاهر شود .

🔹اخلاق ، انسانیت و دلسوزی ، سرلوحه کار ما باید باشد و در این زمینه آموزش ببینیم ، تمرین کنیم و آنها را پر رنگ در زندگی خود جاری کنیم.

🔹توصیه برادرانه من این است که در کنار  فعالیت های دانشجویی، شرط لازم و بعد اصلی همان است که ما یک فرد حرفه ای توانا و خوب باشیم و کار اصلی یعنی آموزش را در اولویت اول قرار بدهیم.

🔹رفتن و گذاشتن هنر نیست ، ماندن،  ساختن و خدمت کردن در کشور مهم است و نباید نا امیدی و‌ انگیزه کم ما را تحت تاثیر قرار دهد .

🔹هیچ چیز به اندازه لبخند یک بیمار برای ما ارزشمند نیست.
۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید