اخبار

دانشجویان برتر المپیادی و استعداد درخشان درجلسه ای با حضور دکتر لاریجانی و خانم دکتر پاسالار، به بیان نظرات خود پرداختند.

دانشجویان  برتر المپیادی و استعداد درخشان درجلسه ای با حضور دکتر لاریجانی و خانم دکتر پاسالار، به بیان نظرات خود پرداختند.
روز پنج شنبه 6خرداد95 دانشجویان برتر المپیاد علمی و استعداد درخشان دانشگاه درجلسه ای با حضور دکتر لاریجانی –معاون آموزش وزارت بهداشت– و خانم دکتر پروین پاسالار-مدیر استعدادهای درخشان و دبیر اجرایی المپیاد علمی وزارت– و جمعی از مدیران ومسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حضور یافتند.

 



  

سپس به همت واحد المپیاد مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی جلسه ای بسیار صمیمی به طور اختصاصی با خانم دکتر پاسالار و مسئولین و کارشناس واحد المپیاد و استعداد درخشان دانشگاه و تنی از اساتید المپیاد تشکیل شد. در این جلسه گزارشی از فعالیت های واحد المپیاد ارائه شد که مورد استقبال دکتر پاسالار قرار گرفت . پس از آن دانشجویان به بیان نظرات خود پرداختند که با راهنمایی های ارزشمند دکتر پاسالار گذر از مسیر المپیاد برای آنان هموارتر شد. در این جلسه با تشکیل کمیته طراحی سوال کلان منطقه 3 توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موافقت به عمل آمد.

۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید