اخبار

همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه برگزار شد

همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه برگزار شد
همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد
همایش توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور روسا و مدیران دانشگاهی به صورت یک روزه در شهرستان صحنه برگزار شد.
به گزارش مفدا کرمانشاه، دکتر محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در برنامه جامع عملیاتی یعنی برنامه هایی که وزارت بهداشت برای ما تدوین کرده است با کنترل دقیق ، جزو ۸ دانشگاه سرآمد کشور شده است، گفت: جا دارد به کلیه اساتید ، کارکنان و دانشجویان کوشا دانشگاه به خاطر این افتخار تبریک بگویم.
وی به دانشجویان توصیه کرد: فقط مسائل شخصی را مدنظر قرار ندهند بلکه به مسائل کشور نیز توجه شود تا کشوری متعالی و پیشرفته داشته باشیم.
مرادی در ادامه الزاماتی را برای دانشجویان برشمرد و افزود: رعایت اخلاق و رفتار انسانی  اسلامی در محیط کار و در برخورد با بیماران، ترغیب دانشجویان به فراگیری زبان انگلیسی و مدیریت زمان  وبرنامه ریزی را از مسائل مهمی است که باید به آنها توجه شود.
وی مطالعات اجتماعی، سیاسی و دینی را بسیار مهم دانست و افزود: بدانید ما پرسشگری و مطالبه گری اصولی و محترمانه را از دانشجو انتظار داریم و مطمئن باشید با ارتباط مناسب با مدیران و اساتید پاسخ پرسش های خود را خواهید گرفت.
مرادی ادامه داد: شأن دانشجو بسیار والاست و پدران و مادران شما زحمات زیادی کشیده اند تا شما به اینجا برسید و سعی کنید با پوشش و اخلاق مناسب و دوری از افکار دلسرد کننده شأن خود را حفظ و بالا ببرید.
در ادامه حجت الاسلام افشار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آینده در انتظار شما دانشجویان است اگر بدانید چگونه تلاش کنید.
 وی خطاب به دانشجویان جدید الورود اظهار کرد: استعدادهای خود را بشناسید و روی آنها سرمایه گذاری کنید تا ان شاءالله به نتیجه مطلوب دست یافته و بیش از پیش افتخار دانشگاه شوید.
دکتر خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه همه دانشجویان با مولفه مهمی به نام هوش وارد دانشگاه میشوند، تصریح کرد: اما چنانچه بخواهند در رشته ی خود سرآمد شوند علاوه بر این مولفه به دو مولفه استمرار و تلاش نیز نیاز دارند.
خزایی افزود: با توجه به اینکه دانشجویان جدیدالورود باید سالهای طولانی به تحصیل بپردازند، نقش استمرار و تلاش میتواند گذشتن این سال ها را با تمام وجود برای آنها ارزشمند کند.
وی به دانشجویان توصیه کرد:  برای رسیدن به خوشبختی گام بردارید و در کنار تحصیل ، درس و مهارت های زندگی را نیز بیاموزید و برای دستیابی به این مهم سعی کنید ارتباط خوبی با دفاتر مشاوره دانشگاه داشته باشید.
در ادامه مراسم دکتر محمد رضا غلامی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به نقش تاثیر گذار دانشجویان در آینده کشور، اظهار کرد: همکاران ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی تمام تلاش حود را به کار می گیرند که دانشجویانی توانمند خروجی دانشگاه باشد.
غلامی در ادامه به معرفی واحد های مختلف معاونت فرهنگی و دانشجویی از جمله مدیریت دانشجویی، مدیریت فرهنگی، مدیریت تربیت بدنی، اداره مشاوره، مفدا و ... پرداخت.
وی همچنین نمایندگان کانون ها و تشکل ها را برای معرفی به جایگاه دعوت کرد تا هر کانون و تشکلی خود را معرفی کند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تمامی دانشجویان را به فعالیت در برنامه های فوق برنامه دانشگاه دعوت کرد.
اجرای برنامه های متنوع دیگر از جمله اجرای گروه تواشیح، اجرای تئاتر خیابانی، مسابقات ورزشی و ... از دیگر بخش های این همایش بود.

 


1

1
1
1

1
1
1
1
1
1

 

 

 

۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید