اخبار

فروش 37 میلیارد ریال ضایعات و خودروهای فرسوده دانشگاه

فروش 37 میلیارد ریال ضایعات و خودروهای فرسوده دانشگاه

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از فروش 37 میلیارد ریال ضایعات و خودروهای فرسوده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.

دکتر فریبرز ایمانی گفت:  این دانشگاه در سال 97 طی 6 مرحله نسبت به برگزاری مزایده عمومی از طریق سامانه تدارکات دولت اقدام به فروش تجهیزات و اقلام ضایعاتی ، خودروها و موتور سیکلت های فرسوده و خودروهای خارج از رده اداری نموده است و جمعا مبلغ 37 میلیارد ریال به حساب دانشگاه واریز گردید که در این ارتباط مبلغ یک میلیارد و 712 میلیون ریال مربوط به فروش ضایعات  و اسقاطی دپو شده طی سالیان گذشته در فضای انبار مرکزی دانشگاه، مبلغ 379 میلیون ریال مربوط به فروش 185 دستگاه موتورسیکلت اسقاطی و16میلیارد و 178 میلیون ریال مربوط به فروش 179 دستگاه خودرو  فرسوده و غیر قابل شماره گذاری به صورت اسقاطی (کیلوفروش ) می باشد.

وی در ادامه به فروش 51 دستگاه خودروی قابل واگذاری و قابل شماره گذاری به مبلغ 18 میلیارد و880 میلیون ریال نیز اشاره کرد.

دکتر ایمانی خاطرنشان کرد: تمامی مراحل مزایده های فوق توسط مدیریت پشتیبانی و با  هماهنگی لازم با مدیریت های دیگر از جمله مدیریت مالی صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به عمر بالای ناوگان حمل نقل دانشگاه اقدامات لازم جهت اخذ مجوز مربوطه، تأمین اعتبار و عقد قرارداد  برای تکمیل و نوسازی این ناوگان صورت گرفته است.

6

3

11

4
 

55

۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید