به منظور توسعه و تقویت آموزش پزشکی پاسخگو و تربیت
دانش آموختگان علوم پزشکی با بینش جامعه نگر و ارائه
فعالیت های خدماتی، آموزشی و تحقیقاتی در جهت پاسخ
به چالش ها و اولویت های سلامت جامعه تحت پوشش، لازم است
بین معاونت آموزشی و دانشکده های مختلف مشارکت کننده
در برنامه به منظور ایجاد هماهنگی بین بخشی در دانشگاه در
راستای تحقق پاسخگویی اجتماعی، ارتباطی نزدیک و
متقابل وجود داشته باشد.
اعضای کارگروه:
(1 مدیر کل امور آموزشی دانشگاه
2)مدیر گروه آموزشی داخلی
3)مدیر گروه آموزشی زنان و زایمان
(4مدیر گروه آموزشی کودکان
(5مدیر گروه آموزشی عفونی
(6مدیر گروه آموزشی روانپزشکی
(7 معاون آموزش بالینی دانشکده پزشکی
(8معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی
(9 معاون آموزشی دانشکده بهداشت
(10 مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی
(11مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده پرستاری و مامایی
(12مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده بهداشت
(13مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی
(14 کارشناس مسئول برنامه آموزش پزشکی جامعه نگر و پاسخگو
شرح وظایف :
-1 برنامه ریزی برای توسعه آموزش پزشکی جامعه نگر و پاسخگو از طریق بازنگری برنامه درسی
کوریکولو م ر چارچوب اعلامی وزارت توسط کلیه گروه های آموزشی در راستای پاسخگویی به
نیازهای جامعه (بر اساس نتایج نیازسنجی های اعلام شده
-(2 برنامه ریزی برای توسعه آموزش پزشکی جامعه نگر و پاسخگو با استفاده از مراکز جامع خدمات سلامت و
کلینیک های ویژه منتخب برای آموزش دانشجویان به منظور تقویت آموزش سرپایی و درمانگاهی
-(3 تدوین برنامه فعالیت اعضای هیئت علمی گروه های آموزشی دانشکده های مشخص شده در برنامه برای
حضور در عرصه ها و کلینیک های ویژه
-(4تدوین برنامه حضور دانشجویان دانشکده های مشخص شده در برنامه برای حضور در عرصه ها و
کلینیک های ویژه
-(5تدوین سرفصل های برنامه آموزشی توسط گروه های آموزشی دانشکده های مشخص شده در برنامه جهت
ایجاد توانایی های لازم در دانشجویان برای تعامل هرچه بهتر با جامعه
-(6 ایجاد هماهنگی بین برنامه های آموزشی دانشکده های مشارکت کننده در برنامه و نظارت بر فعالیت های
کلیه مراکز آموزش پزشکی جامعه نگر و پاسخگو
-(7 پایش و ارزیابی نحوه ی اجرای برنامه در دانشکده ها، گروه های آموزشی، عرصه ها و کلینیک های ویژه
این شیوه نامه در صورت نیاز با توجه به سیاستگذاری وزارت و دانشگاه در طی فعالیت کارگروه، با نظر و
تصویب اعضا قابل بازنگری است.